Behandeling

Elke behandeling word met uiterste zorg behandeld.

De duur hangt af van het soort behandeling dat er op die moment is ingepland.

Sommige behandelingen kunnen iets langer in beslag nemen naargelang de wens van de klant

en welk product vooraf  ‘’ Cin City Nailsalon ‘’ op uw nagels gezet is geweest.

 ‘’ Cin City Nailsalon ‘’ kan nooit exact weten en ook de klant niet welk product er op de nagels zit

en elk merk van gel is anders ,

omdat het telkens weer een verassing is wat eronder ligt kan mijn behandeling iets langer duren dan de gewoonte is.

 

Bij elke behandeling zal ik bij mijn klant ‘’ NOOIT ‘’ nagelriemen verwijderen ,

enkel de de losse velletjes worden verwijderd en zullen ze ook verzorgd worden.

De nagelriemen zijn ontzettend belangrijk,

omdat ze dienstdoen als de beschermers van het groeicentrum van de nagels (de matrix).

Ze liggen als een laagje over de overgang van de huid en het begin van de nagel.

Ze zorgen erop die manier voor dat bacteriën geen kans krijgen om het lichaam binnen te dringen en infecties te veroorzaken.

De allerbelangrijkste regel als het om nagelriemen verzorgen gaat, is: ‘’blijf van de nagelriemen zelf af’’ .

Je wilt hun beschermende functie niet verstoren.

Het gebeurt nog weleens dat mensen uit onwetendheid hun nagelriemen wegknippen.

De matrix van de nagels ligt dan open en de huid wordt dan heel gevoelig voor infecties.

Een infectie herken je aan kloppende, rode en pijnlijke vingertoppen, zwelling van de nagelriemen en pus.

**In ernstige gevallen kan er koorts optreden.

**Raadpleeg in dit geval altijd een arts.

**Het is belangrijk dat de infectie goed wordt behandeld.

**Het kan er anders toe leiden dat je nagels loslaten.

(*) meer info hierover in pagina ‘’BLOG:MET

We zullen geen creditnota’s of kortingen geven als u tijdens de behandeling opeens van gedachten zou veranderen terwijl er al product op gedaan is door ‘’Cin City Nailsalon ‘’ op dit moment van uw afspraak . 
Alles zal u aangerekend worden. 

~

Hygiëne 

Hygiëne is hier bij ‘’ Cin City Nailsalon ‘’ heel belangrijk en ik verwacht van mijn klanten dat zij hier eveneens zorg voor dragen.

Gebruikte instrumenten worden na elke behandeling gereinigd en gedesinfecteerd.

Alsook de gebruikte frees , stoel van klant , volledige werk tafel , de ‘’Dust buddy ‘’ ( stofafzuiging) , 
het beensteun en led-lampen worden van binnen en buiten helemaal opgekuist en ontsmet . 

Het salon word ook elke dag gepoetst.

Elke klant krijgt alsook  altijd een vers gewassen handdoek .

Ik werk ook met een Freestoestel met ingebouwde stofafzuiging.

Dankzij de gelijktijdige afzuiging aan het handstuk terwijl ik aan het werk ben

 wordt het risico voor mijn gezondheid en de klant door blootstelling aan fijn stof verminderd . 

~

Geheimhouding 

’’Cin City Nailsalon ‘’is verplicht tot geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie die de klant verteld tijdens een behandeling. 

De geheimhouding vervalt indien, op grond van een wettelijke bepaling of een rechterlijke uitspraak,

‘’Cin City Nailsalon ‘’verplicht is de vertrouwelijke informatie aan derden te verstrekken.

Alle foto’s die op de website , Facebook en op Instagram van ‘’ Cin City Nailsalon ‘’ getoond worden als voorbeeld ,

is met toestemming van klanten die een foto vrijwillig hebben toegestaan om op de website , Facebook en Instagram te willen staan .

Ik zal hierbij ‘’NOOIT’’ de namen van klanten hierbij vernoemen wegens privacy.

Mijn klanten bestand is voor mij alleen en word enkel op papier gezet , 

als mijn computer ooit moest gehackt worden

dan nog zullen mijn klanten hier bij nog altijd beschermd blijven  . 

~

Tarieven en Betalingen 

‘’Cin City Nailsalon ‘’ vermeldt alle tarieven van behandelingen zichtbaar op de website van het salon,

alsook in het salon zelf op de werk tafel in het zicht bij de klant (**) . 

Als de cliënt van gedachten veranderd van product/behandeling bij ‘’ Cin City Nailsalon ‘’zal er altijd de prijs bij vermeld worden aan de cliënt .

Zo zal er niemand zonder verassingen staan . 

Aanbiedingen zijn geldig in de aangegeven looptijd en/of de voorraad strekt.

Bonnen die worden uitgedeeld = 1 Bon per klant .

Je kan contant , via Payconiq ( QR code ) of met de kaart betalen.

Elke klant krijgt ook een persoonlijke klanten/Spaarkaart, 

na de 10de behandeling krijgt de klant 15% korting op een daarop volgende behandeling.

Deze korting telt alleen op de behandelingen en niet op de producten die verkocht worden in het salon .

***Bij het niet kunnen betalen van uw behandeling ,

Zal er een foto van uw identiteit worden genomen en word er door

cliënt en ‘’Cin City Nailsalon ‘’ een overeenkomst getekend om de volledige betaling via

overschrijving over te schrijven binnen de 5 dagen . 

~

Aansprakelijkheid 

‘’Cin City Nailsalon ‘’ kan NIET  aansprakelijk worden gehouden voor schade, van welke aard dan ook, die is ontstaan doordat de cliënt onjuiste of onvolledige informatie heeft verstrekt over relevante lichamelijke aandoeningen, medicijngebruik, werkzaamheden of vrijetijdsbesteding.

’’ Cin City Nailsalon ‘’ kan NIET aansprakelijk zijn voor aandoeningen na het zetten van Gel , BIAB , Gellak ,nagellak, gebruik van producten ,

of na het verwijderen van nagelproducten door middel van aceton zoals allergieën etc..

Gelieve ook altijd te melden om als u voor zulke producten gevoelig bent . 

~

Garantie 

‘’Cin City Nailsalon ‘’ geeft 1 week garantie op de behandeling en de producten. 

Deze garantie komt te vervallen indien:

- de adviezen niet werden  opgevolgd , tip and tricks !!!

- De producten niet volgens de gebruiksaanwijzing of aanwijzingen heeft gebruikt.

De klant zelf handelingen heeft begaan op de nagels of teennagels (zoals bv hoekjes weggeknipt/wegvijlen, na het gebruik van ‘’ACETON’’’terwijl de klant elke keer bij het bezoek bij ‘’ Cin City Nailsalon ‘’ duidelijk word gemaakt om GEEN aceton op de nagels te gebruiken en op de site worden alle klanten hiervan op de hoogte gehouden  , of zichzelf verwond heeft, door het prutsen en knabbelen aan de nagels,pullen etc  ...)  heeft uitgevoerd waarvan ‘’ Cin City Nailsalon ‘’ niet op de hoogte was.

-Stukjes van het product op de nagels kunnen niet zomaar zelf afbreken . 
Nagels kunnen niet zomaar splijten en scheuren .

~

Afspraken en annuleringen

Gewoon een beleefde kennisgeving en herinnering:

Uw afspraken zijn erg belangrijk voor ons bedrijf,

ze zijn voor u gereserveerd,

we begrijpen dat er soms aanpassingen in de planning nodig zijn,

daarom vragen we respectvol om een ​​korte kennisgeving vooraf.

24 uur voor eventuele annuleringen.

We nemen ons bedrijf serieus en vragen u ons bedrijf planning belijd te respecteren.
Vergeet niet om minimaal 24 uur van tevoren te bellen om uw afspraak te annuleren of te verzetten.

We begrijpen volledig dat noodgevallen en ziekte voorkomen...

‘’Dat is eenmaal het leven ‘’ ,  neem in dit geval contact met ons op.
Klanten die afwezig zijn of binnen minder dan 24 uur annuleren,

worden annuleringskosten in rekening gebracht die gelijk zijn aan 50% van de afspraakkosten om andere services bij ons bedrijf om te boeken.

**Afspraken moeten minstens 24u op voorhand geannuleerd worden.

**Afspraken die minder dan 24u op voorhand worden geannuleerd zijn wij genoodzaakt om 50 % van uw afspraak/behandeling in rekening te brengen . 

** Na 10 minuten te laat van uw afspraak annuleren we uw afspraak en word er 50% in rekening gebracht van uw geplande behandeling .

**Bij het niet komen opdagen van een afspraak ‘’ NO SHOW’’ 

= BLACK LIST

Heel spijtig want dan had ik deze plaats aan iemand anders kunnen geven.

**Waarom ? Omdat ik nog andere klanten heb met afspraken  .

En niemand wacht graag 😉

Bij verhindering door overmacht hoeven beide partijen zich niet aan bovenstaande verplichtingen te houden. Overmacht omvat datgene wat de Wet en jurisprudentie daarover zegt.

 

Indien u koorts hebt of ziekte symptomen vertoont ,

uit respect en voor de gezondheid voor mij en andere klanten zullen we uw afspraak telefonisch verzetten.

Want hygiëne en gezondheid is belangrijk voor ‘’ Cin City Nailsalon ‘’ en al haar klanten.

Ik dank U bij voorbaat.

 

Zodra u de salondeur uit moet lopen,

betekent dit dat u tevreden bent met de service die aan uw nagels wordt verleend.

Bedankt voor het waarmaken van onze passie.

IK HOU VAN MIJN KLANTEN

 

Cin 🌺

~

 

‘’Draag zorg voor uw nagels, handen en voeten  ,

het zijn als juwelen 💎’’.